تحقق رویای چشم بیونیک تا دو سال آینده

نیز نهایتا ممکن است که از سال های چشم مصنوعی . حداقل که هدف مهندسان از چشم انداز گروه موناش ( MVG) از دانشگاه موناش در استرالیا است. آنها اخیرا نتایج آزمایشگاهی اولیه بسیار مثبت برای یک ریزتراشه های جدید است که چشم مصنوعی قدرت داشتند، و در مسیر برای داشتن یک آماده برای آزمایش بیمار در چند سال می باشد.

بر خلاف بسیاری دیگر از چشم / پروژه های ایمپلنت شبکیه مصنوعی در حال حاضر در توسعه، چشم مصنوعی MVG را دور می زند در چشم واقعی در دسترس نباشد. این سیستم متشکل از یک جفت ویژه عینک با یک دوربین کوچک که به شبکیه چشم ، یک پردازنده جیب فرسوده برای تبدیل ویدئو به سیگنال های الکتریکی و تراشه خود که به طور مستقیم بر روی سطح قشر بینایی بیمار کاشته عمل می کند. این مجموعه ریزتراشه متشکل از یک شبکه از تا 14 هشت توسط هشت تراشه ، خود متشکل از بیش از نیم میلیون ترانزیستور و 45 الکترود نازک برای دریافت با کیفیت پایین سیاه و سفید ویدئو و تحریک قشر بینایی .

هدف این است که برای تولید چشم مصنوعی است که حداقل معادل با استفاده از یک سگ چشم دیدن و یانیشکر و سفید . چشم مصنوعی به احتمال زیاد خواهد شد در رابطه با این کمک های سنتی استفاده می شود ، اما به عنوان فن آوری تکامل می یابد ، آن را در نهایت می تواند آنها را جایگزین .

 

آموزش mms موبایل ویندوز

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 17 ارديبهشت 1393برچسب:, | 23:52 | نویسنده : مهدی |
مترجم سایت